Publications & Works

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 5

YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ PAZARLAMA İLETİŞİMİ: KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ DENEYİMLERİN POTANSİYELİ

6 th INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH, Paris, France, 25 - 28 October 2024, (Summary Text)

SOSYAL MEDYA KULLANIMI, BAĞIMLILIĞI İLE DIŞ GÖRÜNÜŞ ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ARAŞTIRILMASI DIŞ GÖRÜNÜŞLE İLGİLİ SOSYAL MEDYA BİLİNCİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

1.ULUSLARARASI WRITETEC YAPAY ZEKA ÇAĞINDA SOSYAL BİLİMLER VE SAĞLIK BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Turkey, 25 - 27 October 2024, (Summary Text)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ YAPAY ZEKA İLE TAHMİN EDİLMESİ VE ŞEKİLLENDİRİLMESİ

1.ULUSLARARASI WRITETEC YAPAY ZEKA ÇAĞINDA SOSYAL BİLİMLER VE SAĞLIK BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Turkey, 25 - 27 October 2024, (Summary Text)

INFLUENCER PAZARLAMANIN MARKALAR ÜZERİNDEKİ

11th International New York Academic Research Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences | Albany, New York, New York, United States Of America, 8 - 10 October 2024, (Summary Text)

NEW GENERATION CONSUMERS' APPROACH TO DIGITAL ADVERTISEMENTS

IX. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Ankara, Turkey, 27 - 29 September 2024, (Summary Text)
Books 2

Web Teknolojilerinin Dönüşümü: Geleneksel Medyadan Dijital Platformlara

in: Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editor, BİDGE Yayınları, Ankara, pp.278-305, 2024
Metrics

Publication

15

Citation (Scopus)

2

H-Index (Scopus)

1

Citation (Scholar)

1

H-Index (Scholar)

1

Total Citation Count

3

Open Access

5
UN Sustainable Development Goals