-
2025 - 2026 Büyüklenmeci ve Kırılgan Narsisizmin Bağlanma Stilleri, Reddedilme Duyarlılığı ve Suçluluk-Utanç Açısından İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2025 - 2026 Yetişkinlerin Bağlanma Stilleri, Algıladıkları Ebeveyn Kabul-Red Düzeyleri Ve Psikolojik Belirtileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Varlık Özsoy E., Demirezer D. D., Ertürk E. N., Çömez B. E., Toy S.
-
2025 - 2026 Türkiye'deki Sosyal Bilimler Alanındaki Akademisyenlerin Kişilik Özellikleri, Yapay Zeka Okuryazarlığı ve Yapay Zekaya Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2025 - 2026 Genç Yetişkin Kadınlarda Vajinismus Eğiliminin OKB Belirtileri Bağlamında İncelenmesi: Tiksinme Duyarlılığı ve Zihinsel Kirlenme
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Varlık Özsoy E., Durmaz Y. L., Kaplan S., Taşkın E., Yeşilbayrak F.
-
2025 - 2025 Toplumsal Duyarlılık ve Katkı Projesi: BAĞIMLILIKTAN, BAĞIMSIZLIĞA: Tanımadan yenemezsin!
-
2025 - 2025 Toplumsal Duyarlılık ve Katkı Projesi: BAĞIMLILIK KISITLAR, DENGE ÖZGÜRLEŞTİRİR! Egzersiz, İlişki ve Alışveriş Bağımlılığına Yenilme: Sporla Güçlen, İlişkini Sağlıklı Tut, Alışverişe Dikkat Et!
-
2024 - 2025 Üniversite Öğrencilerinde Yapay Zeka Kaygısı, Kişilik Özellikleri ve Belirsizliğe Tahammülsüzlük Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2024 - 2025 Yeme tutumu ve düşünce beden biçimi kaynaşmasının bazı bilişsel değişkenler açısından incelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2023 - 2024 Annenin Gözünden Çocuk: Algılanan Öz Düzenleme Becerisi, Annenin Kendi Bağlanma Stili ve Çocukla İlişkisinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2024 Erasmus + Okul Eğitimi Programı 2020 Yılı Ana Eylem 2/ Yenilik Geliştirmeye Yönelik Okul Eğitimi Stratejik Ortaklık Projesi: INTEGRATING SPECIAL-NEEDS INDIVIDUALS INTO DIGI-HOLISTIC EDUCATION
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Varlık Özsoy E. (Yürütücü), Sönmez N., Gedik N.
-
2022 - 2023 Sezgisel Yemenin, Yeme Tutumları ve Nesneleştirilmiş Beden Bilinci ile İlişkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Covid-19 Salgın Sürecinde Kronik Hastalığı Olan ve Olmayan Bireylerin Depresyon, Anksiyete, Umutsuzluk, Stres Belirtileri ve Covid-19 Korkusu Düzeylerinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2018 - 2021 Yüz Algısında ve Yüzdeki Duyguların Tanınmasında Ayna Nöron Sisteminin ve Yüze Yapılan Dokunsal Uyarım Etkilerinin Elektroensafolografi (EEG) Yöntemi ile İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı
GÜLBETEKİN E. (Yürütücü), BAYRAKTAR S., VARLIK ÖZSOY E., KANTAR GÖK D., UZUN F.
-
2018 - 2020 Erasmus + Programı Ana Eylem 1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği /Avrupa Birliği Projesi AB Ülkelerinde Cinsel Dokunulmazlık Suçlarından Hüküm Alan Yetişkinlerin Rehabilitasyonunda Uygulanan Müdahale Yöntemleri
-
2007 - 2009 Çocuk ve Mağdurlara Yönelik Denetimli Serbestlik Hizmetlerinin Geliştirilmesi (Adalet Bakanlığı bünyesinde)
-
2005 - 2008 Bilişsel Terapide İlişkisel Değişkenlerin Sonuç ve Süreç Araştırmaları Çerçevesinde İncelenmesi
-
2005 - 2007 Development of Probation Services in Turkey/ Türkiye’de Denetimli Serbestliğin Geliştirilmesi (Adalet Bakanlığı bünyesinde)
-
2022 - 2024 Sezgisel Yemenin, Yeme Tutumları ve Nesneleştirilmiş Beden Bilinci ile İlişkisi
Ar-Ge Projesi , Akdeniz Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Psikoloji, Türkiye