-
2025 - 2026 Elektrikli Araçlara Yönelik Toplumsal Algının Sosyal Medya Üzerinden Analizi: Duygu ve Konu Modelleme Yaklaşımı
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2025 - 2026 Mobil Operatör Kampanyalarının Müşteri Algısı Üzerindeki Etkisi: Duygu Analizi ve Konu Modelleme ile İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2025 - 2026 Twitter (X) Platformu Üzerinde İklim Değişikliği Algısı: Yapay Zeka ve Duygu Analizi ile İnceleme
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı