Eğitim Bilgileri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoktora
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, TURİZM İŞLETMECİLİĞİ, Türkiye
2013 - 2018
2013 - 2018Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, Türkiye
2009 - 2013
2009 - 2013Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, TURİZM İŞLETMECİLİĞİ, Türkiye
2004 - 2009
2004 - 2009Lisans
Erciyes Üniversitesi, --------------------------------, NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİST REHBERLİĞİ, Türkiye
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2009
2009Profesyonel Turist Rehberi\Ülkesel
Turizm
Profesyonel Turist Rehberi. TR,İNGİLİZCE
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri
2015 - 2016
2015 - 2016Öğretim Görevlisi
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, Gazipaşa Mustafa Rahmi Büyükballı Meslek Yüksekokulu, Otel Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü
2012 - 2015
2012 - 2015Öğretim Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Gazipaşa Mustafa Rahmi Büyükballı Meslek Yüksekokulu
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Ön Lisans
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
ALTERNATİF TURİZM
SATIŞ YÖNETİMİ
SATIŞ YÖNETİMİ
TURİZM İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
SEYAHAT ACENTACILIĞI VE TUR OPERATÖRLÜĞÜ
KONGRE VE FUAR ORGANİZASYONU
TURİZM COĞRAFYASI
GENEL TURİZM
SEYAHAT ACENTACILIĞI VE TUR OPERATÖRLÜĞÜ
OTEL İŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ
KONGRE VE FUAR ORGANİZASYONU
OTEL İŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ
GENEL TURİZM
TURİZM COĞRAFYASI
GENEL TURİZM
YÖNETİM VE ORGANİZASYON
YÖNETİM VE ORGANİZASYON
İŞLETME YÖNETİMİ
DAVRANIŞ BİLİMLERİ
İŞLETME YÖNETİMİ
OTEL İŞLETMECİLİĞİ
DAVRANIŞ BİLİMLERİ
OTEL İŞLETMECİLİĞİ
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2015
20151. Determination of Organizational Stress and Organizational Burnout Levels of Mid Level Managers Working in Four and Five Star Hotel Businesses
YİRİK Ş., Ören D., EKİCİ R.
International Review of Management and Marketing
, cilt.5, sa.2, ss.52-60, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
20142. ‘A Study to Determine the Relationship between Job Satisfaction and Tendencies of Employees of 5 Star Hotels Operating 12 Months in Belek’ Konaklama İşletmelerinde Çalışanların İş Tatmini ve Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Belek Bölgesinde 12 Ay Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
YİRİK Ş., ÖREN D.
ULUSLARARASI ALANYA İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.97-117, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014