Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
THE MODERATED MEDIATION EFFECT OF ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH (EWOM) COMPONENTS ON PURCHASE INTENTION IN TOURISM: THE CASE OF TURKEY
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.7, sa.1, ss.87-103, 2024 (Hakemli Dergi)
Ankara’nın Çevrimiçi Destinasyon İmajının Oluşmasında Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Instagram Paylaşımlarının Etkileri
Turizm Akademik Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.517-531, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TURİST REHBERİNİN TURİSTİN YEREL YİYECEK SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
VII. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresinde (C-IASOS – 2023), Türkiye, 13 - 15 Kasım 2023
Seyahat Acentesi Hizmetlerinin İleri Yaş ve Engelli Turizmi Açısından İncelenmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma
ASEAD 6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2019