-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2011 - 2018 Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2007 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
1999 - 2005 Araştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Fen Fakültesi, Biyoloji Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Enstitü Uzmanlar Grubu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2012 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2021 Fakülte Kurulu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2021 Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2021 Enstitü Kurulu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2016 - 2017 Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2009 - 2015 Fakülte Uzmanlar Grubu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2009 - 2010 Misafir Araştırmacı
Konrad Lorenz Davranış Enstitüsü, Misafir Araştırmacı
-
1996 - 1997 Biyolog
Özel Hastane, Verta Sağlık Merkezi, Laboratuvar, Biyolog
-
1995 - 1996 Biyolog
Ticari Kuruluş Özel, Bioland Tıbbi Ürünler San. ve Tic. Ltd. Şti., Tıbbi Ürünler Pazarlama , Biyolog
-
1995 - 1996 Satış temsilcisi
Bioland, Satış temsilcisi
-
Acıgöl, Işıklı Gölü ve Karakuyu Sazlığı’ında Saz Delicesi (Circus aeruginosus) Türünün Populasyon Ekolojisi
E.Kızılkaya(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
İlkokul 4 sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ile matematik problemleri çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aslan A. (Danışman)
E.Hüma(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Trakya Bölgesi’ndeki Sulak Alanlarin Avifaunasi
D.Hevra(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Yardıma Muhtaç Yaban Hayvanlarının Rehabilitasyonu ve Doğaya Salınması: Antalya Örneği
Aslan A. (Danışman)
-
Fen Bilimleri, Matematik ve Sınıf Öğretmen Adaylarının FeTeMM Öğretimine İlişkin Yönelimleri
Aslan A. (Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adaylarının otantik öğrenme yaklaşımının uygulanabilirliği ile ilgili görüşleri: Fen ve teknoloji laboratuvar uygulaması örneği
Aslan A. (Danışman)
-
Fen günlükleri kullanımının akademik başarı, bilginin kalıcılığı ve günlük yaşamla ilişkilendirilmesine etkisi
Aslan A. (Danışman)