Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Self Regulation in the Field of Digital Advertising from European Perspective An Assessment on Self Regulatory Principles Associated with Digital Advertising

9th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Bükreş, Romanya, 22 - 24 Eylül 2016, ss.47

An Evaluation On Advertising Literacy Education An Assessment Of Media Literacy Curriculum In Terms Of Advertising Literacy In Turkey

5th International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.131 Sürdürülebilir Kalkınma

An Analysis of Articles Published in Journal of Interactive Advertising in a Period Between 2003-2012

Conference on International Trade, Education and Marketing, Trebon, Çek Cumhuriyeti, 5 - 07 Aralık 2012, ss.17-30

Digital Advertising Industry in Turkey A Research on Global Network s Investments in Digital Advertising

9th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 16 - 19 Mayıs 2011, ss.32

A Research on Advertisements in Turkey A Content Analysis Study

3rd International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 8 - 09 Ekim 2010, ss.10

A Content Analysis of Sectoral Periodicals in Turkey For A Period of 10 Years

8th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2010, ss.91-102

Kitap & Kitap Bölümleri

Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişiminde Reklamın Kullanımı

Kurumsal Sosyal Sorumlulukta Güncel Yönelim ve Yaklaşımlar, Sibel Hoştut, Seçil Deren van het Hof, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.59-84, 2016

Uluslarararası Halkla İlişkilerde Medya Planlama

Uluslarararası Halkla İlişkiler, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, ss.1-19, 2014

Reklamda Etik, Yasal Düzenlemeler ve Denetim

Medya ve Reklam, Banu Dağtaş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.154-181, 2012

Mobil Reklamcılık

Medya ve Reklam, Banu Dağtaş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.134-152, 2012

Tarihsel Bir Perspektifte İzleyici Üretimi: Radyo-Televizyon Yayıncılığından Google’a (Çeviri)

Yeni Medya Üzerine: Kavramlar, Yaklaşımlar, Uygulamalar, Akdeniz Üniversitesi İletişim Araştırma ve Uygulama Merkezi (AKİAUM), Editör, Akdeniz Üniversitesi Yayınları, Antalya, ss.116-139, 2012

Metrikler

Yayın

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları