Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretmen Adaylarının Gözünden Sosyal Adalet: Bir Metafor Çalışması

ICCI-EPOK 2024/12. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ/12. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretim Programının İnsan Hakları ve Demokrasi Bağlamında İncelenmesi ve Ders Kitaplarına Yansıması

3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimlere Multidisipliner Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Eğitim Programı Gelişim Alanlarının Kazanım-Gösterge Boyutlarında Afet ve Acil Durum Kavramları Açısından Değerlendirilmesi

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi 26 - 29 Ekim 2023 - Sivas /The Sixteenth International Congress of Educational Research: Education for the Future: Research, Innovation and Transformation), Sivas, Türkiye, 26 Ekim 2023, ss.8

PİKTES Kapsamında Uygulanan Programın Hammond Program Değerlendirme Modeli Doğrultusunda Değerlendirilmesi

XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023)/ Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi/ 26-28 Ekim 2023, Aydın., Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

Öğretmenlerin Hizmet-içi Eğitimlerine Yönelik Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi/10 th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022

Bilim ve Sanat Merkezlerinde Öğretmen ve ÖğrencilerinYaşadıkları Sorunlar: Sistematik Bir Derleme

11. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2021, ss.574

A Model for Teaching Practice Course: ”Creative Internprize” Project

Erasmus International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.35-45, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlere Yönelik Düzenlenen Hizme içi Eğitim Programları İle İlgili Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi(Bir İçerik Analizi)

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.39, (Özet Bildiri)

Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin Matematik Öğretimindeki Yerinin ve Öneminin İncelenmesi

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.53

Üniversite Öğrencilerinin Özdüzenleyici Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Özyeterlik İnançlarını Yordama Gücü

ISES (International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.66, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Hizmet içi Eğitimlerine İlişkin Araştırma Eğilimleri

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.40

Öğretmen Eğitiminde Örtük Program Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.38

A Model for Teaching Practice Course:"Creative Intern Prize" Projekt

ERASMUS International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.39-40, (Özet Bildiri)

İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı İçeriğinin Sarmallık Yaklaşımı Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.272-274, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

1950-2016 Yılları Arası Türkiye Cumhuriyeti Hükümetlerinin Eğitim Politikaları (Hükümet Programlarına Göre)

I. International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, ss.77

1950-2016 Yılları Arası Türkiye Cumhuriyeti Hükümetlerinin Eğitim Politikaları(Hükümet Programlarına Göre)

International Social Research and Bihavioral Sciencess Symposium, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, ss.77

Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin müzik eğitimi ön yaşantı düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

I.st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER, 2017), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.190, (Özet Bildiri)

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Müzik Eğitimi Ön Yaşantı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.192

LECTURERS PERCEPTIONS AND PRACTICES OF INFORMATION TECHNOLOGIES A QUALITATIVE RESEARCH

I International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, cilt.1, ss.201-210, (Tam Metin Bildiri)

A COMPARISION OF SECONDARY SCHOOLINFORMATION TECHNOLOGIES AND SOFTWARE COURSE S CURRICULUMS

I International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, cilt.1, ss.193-200

Ortaokul Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Sırbistan, 20 Ekim 2016, ss.173-181, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim Elemanlarının Bilişim Teknolojilerine İlişkin Algıları: Nitel bir Çalışma

International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Sırbistan, 20 Ekim 2016, ss.181-190

Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde İlkeler, Yöntemler ve Teknikler

International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Sırbistan, 20 Ekim 2016, ss.191-217

Eğitimde Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, ss.293-298

Eğitimde bilinçli ve güvenli internet kullanımına yönelik yapılan araştırmaların incelenmesi

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, ss.100

Sosyal bilgiler dersi coğrafya konularının öğretiminde ilkeler, yöntemler ve teknikler

I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, Karadağ, 20 - 23 Ekim 2016, ss.191-216

Öğretim elemanlarının bilişim teknolojilerine ilişkin algıları: Nitel bir çalışma

I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, Karadağ, 20 - 23 Ekim 2016, ss.181-190, (Tam Metin Bildiri)

Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.385-386 Sürdürülebilir Kalkınma

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN İLKÖĞRETİMBELİRLİ GÜN VE HAFTALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

7th International Congress on New Trends in Education. Mayıs-2016, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.151, (Özet Bildiri)

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ilköğretim belirli gün ve haftalara ilişkin görüşlerinin incelenmesi

7th International Congress on New Trends in Education-Iconte, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.151, (Özet Bildiri)

5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Demokratik Tutumlarına Etkisi

VII. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ. Mayıs-NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.80-81

5. Sınıf sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve demokratik tutumlarına etkisi

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.80-81, (Özet Bildiri)

Öğrenme Stratejileri Kullanımının Akademik Başarıya Yansımaları.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

Öğretim Elemanlarının Demokratik Tutumlarının Öğrencilerin Başarı/ Başarısızlık Yüklemeleri ve Özyeterliklerine Etkisi.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Eylül-2011, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.84, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin İncelenmesi (MAKÜ Örneği).

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı 8-10 Eylül, Burdur., Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.80

İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Bilgisayar Öz-Yeterlik Algıları (Burdur İli Örneği). 20.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Eylül-2011, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.389-390, (Özet Bildiri)

İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Bilgisayar Öz-Yeterlik Algıları (Burdur İli Örneği)

20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.389, (Özet Bildiri)

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.90
Kitaplar

NEEDS ANALYSIS OF DEPARTMENT/ PROGRAMME COORDINATORS ON THE ERASMUS+ PROGRAMME

Educational Sciences Theory, Current Researches and New Trends-3 , Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE, Cetinje-Montenegro, ss.47-67, 2021

Eğitimde Program Geliştirme Sürecinde Temel Kavramlar

Eğitimde Program Geliştirme, Hale Sucuoğlu, Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans, Antalya, ss.1-22, 2021

THE FULFILLING LEVEL OF THE ENGLISH CURRICULUM NEEDS OF UPSWING-8

EDUCATIONAL SCIENCES Theory, Current Researches and New Trends/2021, Eraslan, Meriç, Editör, IVPE, Cetinje-Montenegro, ss.25-41, 2021

1950-2018 Yılları Arası Türkiye Cumhuriyeti Hükümetlerinin Eğitim Politikaları Ve Uygulamaları (Hükümet Programları Bağlamında)

MULTIDISCIPLINARY STUDIES-4 (EDUCATIONAL SCIENCES)/MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR-4(EĞİTİM BİLİMLERİ), ŞAHİN, HARUN, Editör, INSTITUT ZA GEOGRAFIJU, Podgorica, Montenegro/Cetinje, ss.213-247, 2018

Temel Kavramlar

Öğretim ilke ve yöntemleri, Uzunboylu H.,Öner, G., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.9-23, 2011

Görsel - İşitsel Medya Teknolojileri ve Öğretimde Uygulamaları

Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı, Şahin H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.129-151, 2011
Metrikler

Yayın

91

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

66

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

193

Proje

3

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları