Abant Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.22, sa.3, ss.1203-1211, 2022 (Hakemli Dergi)
Dünyanın her yerinde markalar ürün ya da hizmetlerinin hedef kitleler tarafından benimsenmesini 
sağlamak adına reklamlardan yararlanmaktadır. Değişen pazar ve tüketici davranışları karşısında 
reklamlardan en iyi sonucu almak isteyen markalar, günlük yaşam içinde çok fazla uyarana maruz kalan 
tüketicinin dikkatini çekmek adına reklamlarında ünlü kullanmayı sıklıkla tercih etmektedir. Bu çalışmada da 
bir ünlünün aynı zaman diliminde birden fazla reklamda yer almasının tüketiciler üzerindeki etkilerini 
araştırarak, reklamlardaki ünlü desteğinin tüketicilerin onaylanan marka veya ürünlere ilişkin algıları 
üzerindeki etkisini test etmek amaçlanmıştır.