Kendi Kendine Testis Muayenesi Eğitiminde 3D Baskılı Modellerin Kullanımı


Temür B. N., Karazeybek E., Aksoy N., Özdemir C.

4. Uluslararası 12. Ulusal Türk Cerrahi ve Ameliyathane Hemşireliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 16 Ocak 2022, ss.849

  • Yayın Türü: Bildiri / Özet Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Antalya
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.849
  • Akdeniz Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Giriş ve Amaçlar: Testis kanserleri, özellikle küçük çocuklardan sıklıkla uygulanan malignitelerden biridir. Testis kanserni erken bir üretim tesisine girişsel olmayan ve ekonomik bir yolun testisidir. Bu eğitim, testis muayenesini. ve sağlıkla ilgili olarak yetiştirk ve testis malignitelerinin eğitimini geliştirmek için gerekli 3D baskılı modeller ile ilgili incelemeler hakkında detaylı incelemeler yapılmıştır. Gereç ve Yöntem: Pubmed, Science Direct, Web of Science ve ulusal veri tabanları yıl sonu 2021 yılı Eylül ayı kadar taranarak çalışmalarını yürütüyor. Taramalar İngilizce (“testis kanseri”, “testis muayenesi”, “3D model”, “eğitim”) ve Türkçe dilinde (“testis kanserleri”, “testis muayenesi” “3D model”, “eğitim”) anahtarlar ve durumular ile yapıldı, “eğitim”) . gözlemlendi: 3D baskılı testis modelleri, sağlık ile olası ve olası ve için pozitif olan eğitimini potansiyelne sahiptir. Literatürde sağlıkla uygulama 3D modellerini kullanımı ile testis muayenesi platformuna eğitimin hemn hem de güvenlerinin temeli. Alternatif öğretmek kullanmak, ürolojik açıdan ürüne yönelik uzman-çırak ile ilgili olarak tasarlanabilir. Yapılan bir çalışmada testis kanserleri eğitim modelleri, geliştirilecek olan iyi olarak kabul edilecek olan eğitim modelleri. Sonuç ve Öneriler: 3D baskılı modeller, hem sağlıklı hem de patolojili modelleri etkili bir şekilde bir şekilde simüle edebilir. Geliştirilen modeller, Testis muayenesinin öğretilmesinde ve daha fazla muayenede bir ziyarette yardimci olma potansiyeline sahip. 3D modellemeyi etkili ve etkili bir şekilde simüle edebilir. Yüksek düzeydeki gibi geliştirilebilir benzer eğitim modelleri geliştirme ve eğitimine yönelik hastalarını daha iyi iyileştirebilir.