İşletmelerin Femvertising ve Femwashing Uygulamalarına Yönelik Reklamlarının Genç İş Gücünün İşveren Markası Algıları Üzerine Etkisi: Küresel Kalkınma Perspektifinde Nitel Bir Araştırma
            
            
        
        
            
                            
            
                 Akar N.,  Aydınlı E. B.
            
            
                TÜBİTAK Projesi, 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, 2024 - 2025
            
            
                        - 
            Proje Türü:
                TÜBİTAK Projesi
        
- 
            Destek Programı:
                2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
        
- 
            Başlama Tarihi:
                Kasım 2024
        
- 
            Bitiş Tarihi:
                Kasım 2025