Eğitim Bilgileri
2016 - 2023
2016 - 2023Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2013 - 2016
2013 - 2016Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi/İngilizce Öğretmenliği, Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi/İngiliz Dili Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Yüksek Lisans
FL Listening Comprehension Strategies of High and Low Anxious Listeners
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi/İngilizce Öğretmenliği
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
Makaleler
Tümü (2)
TRDizin (2)
2018
20181. The Relationship Between Occupational Stress and Teacher Self-Efficacy: A Study with EFL Instructors
Ipek H., Akçay A., Bayindir Atay S., Berber G., Karalik T., Yilmaz T. S.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.126-150, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20172. How do high and low anxious FL listeners employ FL listening comprehension strategies? Exploring student perspectives.
Berber G., Kuru Gönen S. I.
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.90-108, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Critical Thinking Skills-Based Instruction on Oral Communication Skills: A Case of First-year ELT Students
Seçmen G. A., Berber G.
International Congress on Education and Science, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.118, (Özet Bildiri)
2022
20222. Dynamics and Tools for Blended/Distance Learning and Moderation of Online Learning Activities
Canbulat M., Vezne R., Berber G., Asma B.
Mapping Teacher Education International Congress, Antalya, Türkiye, 06 Temmuz 2022, cilt.1, ss.30, (Özet Bildiri)
2020
20203. Compliment Responses of Turkish ELT learners: Effect of L1 Pragmatic Transfer Across Two Proficiency Levels
BERBER G.
2nd ILTERG Conference, Antalya, Türkiye, 16 Ekim 2020, cilt.1, (Özet Bildiri)
2018
20184. Pre-service EFL Teachers’ Technology Use in EFL Classrooms
BERBER G.
The 4th International Language, Culture and Literature Symposium Program, 17 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Contribution of Lexical Inferencing Ability and Morphological Awareness to Reading Comprehension
Berber G.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Listening in a Foreign Language: Comprehension Strategies Employed by High and Low Anxious Listeners
Kuru Gönen S. İ., BERBER G.
CUELT 2018- The 4th Çukurova International ELT Teachers’ Conference, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2018, ss.106, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Çocukların ne bildiğini nasıl anlarız? Dil edinimine ilişkin araştırma yöntemleri
BAYAT N., ÇETİN M., BERBER G., ÖLMEZ ÇAĞLAR F.
Anadili Eğitimi, Nihat Bayat, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Antalya, ss.133-153, 2021
2021
20212. Gelişimin doğası
BAYAT N., ÇETİN M., BERBER G., ÖLMEZ ÇAĞLAR F., Koca C.
Anadili Edinimi, Nihat Bayat, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Antalya, ss.109-132, 2021