Atıf Formatları
İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DOĞANAY, "İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği," Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-58, 2016

DOĞANAY, S. 2016. İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği. Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 31-58.

DOĞANAY, S., (2016). İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği. Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 31-58.

DOĞANAY, SİBEL. "İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği," Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 31-58, 2016

DOĞANAY, SİBEL. "İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği." Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-58, 2016

DOĞANAY, S. (2016) . "İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği." Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-58.

@article{article, author={SİBEL DOĞANAY}, title={İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği}, journal={Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={31-58} }