Atıf Formatları
İş Örgütlerinde Kontrol ve Rıza Mekanizmalarının İşleyişi: Türkiye'de Çağrı Merkezleri Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Doğanay, "Implementing of control and consent mechanisms in work organizations: Turkey call center case," Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-58, 2016

Doğanay, S. 2016. Implementing of control and consent mechanisms in work organizations: Turkey call center case. Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 31-58.

Doğanay, S., (2016). Implementing of control and consent mechanisms in work organizations: Turkey call center case. Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 31-58.

Doğanay, SİBEL. "Implementing of control and consent mechanisms in work organizations: Turkey call center case," Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 31-58, 2016

Doğanay, SİBEL. "Implementing of control and consent mechanisms in work organizations: Turkey call center case." Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-58, 2016

Doğanay, S. (2016) . "Implementing of control and consent mechanisms in work organizations: Turkey call center case." Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.31-58.

@article{article, author={SİBEL DOĞANAY}, title={Implementing of control and consent mechanisms in work organizations: Turkey call center case}, journal={Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={31-58} }