Ç. KARAKAYA ŞATIR And Z. GÖK, "Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King," Akdeniz İletişim , vol.14, pp.1-22, 2010
KARAKAYA ŞATIR, Ç. And GÖK, Z. 2010. Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King. Akdeniz İletişim , vol.14 , 1-22.
KARAKAYA ŞATIR, Ç., & GÖK, Z., (2010). Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King. Akdeniz İletişim , vol.14, 1-22.
KARAKAYA ŞATIR, ÇİĞDEM, And ZUHAL GÖK DEMİR. "Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King," Akdeniz İletişim , vol.14, 1-22, 2010
KARAKAYA ŞATIR, ÇİĞDEM And GÖK, ZUHAL G. . "Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King." Akdeniz İletişim , vol.14, pp.1-22, 2010
KARAKAYA ŞATIR, Ç. And GÖK, Z. (2010) . "Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King." Akdeniz İletişim , vol.14, pp.1-22.
@article{article, author={ÇİĞDEM KARAKAYA And author={ZUHAL GÖK DEMİR}, title={Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King}, journal={Akdeniz İletişim}, year=2010, pages={1-22} }