A. AYHAN And S. SARAL, "Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz," İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , no.45, pp.67-85, 2017
AYHAN, A. And SARAL, S. 2017. Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz. İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , no.45 , 67-85.
AYHAN, A., & SARAL, S., (2017). Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz. İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , no.45, 67-85.
AYHAN, AHMET, And SELDA SARAL GÜNEŞ. "Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz," İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , no.45, 67-85, 2017
AYHAN, AHMET And SARAL, SELDA S. . "Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz." İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , no.45, pp.67-85, 2017
AYHAN, A. And SARAL, S. (2017) . "Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz." İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , no.45, pp.67-85.
@article{article, author={AHMET AYHAN And author={SELDA SARAL GÜNEŞ}, title={Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz}, journal={İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ}, year=2017, pages={67-85} }