Atıf Formatları
Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Marka Tercihleri Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. TEKİN Et Al. , "Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Marka Tercihleri Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması," V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.263-274, 2006

TEKİN, M. Et Al. 2006. Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Marka Tercihleri Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması. V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (İstanbul, Turkey), 263-274.

TEKİN, M., Elibol, H., AKSOY, H., KILINÇ, C. Ç., & ŞENER, T., (2006). Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Marka Tercihleri Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması . V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu (pp.263-274). İstanbul, Turkey

TEKİN, MAHMUT Et Al. "Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Marka Tercihleri Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması," V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2006

TEKİN, MAHMUT Et Al. "Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Marka Tercihleri Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması." V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.263-274, 2006

TEKİN, M. Et Al. (2006) . "Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Marka Tercihleri Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması." V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.263-274.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MAHMUT TEKİN Et Al. }, title={Küreselleşme Sürecinde Tüketicilerin Marka Tercihleri Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması}, congress name={V. Üretim Araştırmaları Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2006}, pages={263-274} }