A. DURUKAN, "Deneyimsel Pazarlama Metodu Ve Bu Metodun Alışveriş Mekânları Tasarımında Kullanımı," 4. Ulusal İç Mimarlık Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.143-160, 2016
DURUKAN, A. 2016. Deneyimsel Pazarlama Metodu Ve Bu Metodun Alışveriş Mekânları Tasarımında Kullanımı. 4. Ulusal İç Mimarlık Sempozyumu , (İstanbul, Turkey), 143-160.
DURUKAN, A., (2016). Deneyimsel Pazarlama Metodu Ve Bu Metodun Alışveriş Mekânları Tasarımında Kullanımı . 4. Ulusal İç Mimarlık Sempozyumu (pp.143-160). İstanbul, Turkey
DURUKAN, AYŞEGÜL. "Deneyimsel Pazarlama Metodu Ve Bu Metodun Alışveriş Mekânları Tasarımında Kullanımı," 4. Ulusal İç Mimarlık Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2016
DURUKAN, AYŞEGÜL D. . "Deneyimsel Pazarlama Metodu Ve Bu Metodun Alışveriş Mekânları Tasarımında Kullanımı." 4. Ulusal İç Mimarlık Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.143-160, 2016
DURUKAN, A. (2016) . "Deneyimsel Pazarlama Metodu Ve Bu Metodun Alışveriş Mekânları Tasarımında Kullanımı." 4. Ulusal İç Mimarlık Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.143-160.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞEGÜL DURUKAN ARSLAN}, title={Deneyimsel Pazarlama Metodu Ve Bu Metodun Alışveriş Mekânları Tasarımında Kullanımı}, congress name={4. Ulusal İç Mimarlık Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2016}, pages={143-160} }