H. Koç And İ. Bulut, "Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme An Investigation into the Impacts of Gestalt Theory on Learners Map Literacy Skills," Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, pp.1-19, 2014
Koç, H. And Bulut, İ. 2014. Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme An Investigation into the Impacts of Gestalt Theory on Learners Map Literacy Skills. Marmara Coğrafya Dergisi , no.30 , 1-19.
Koç, H., & Bulut, İ., (2014). Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme An Investigation into the Impacts of Gestalt Theory on Learners Map Literacy Skills. Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, 1-19.
Koç, Hakan, And İHSAN BULUT. "Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme An Investigation into the Impacts of Gestalt Theory on Learners Map Literacy Skills," Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, 1-19, 2014
Koç, Hakan And Bulut, İHSAN. "Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme An Investigation into the Impacts of Gestalt Theory on Learners Map Literacy Skills." Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, pp.1-19, 2014
Koç, H. And Bulut, İ. (2014) . "Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme An Investigation into the Impacts of Gestalt Theory on Learners Map Literacy Skills." Marmara Coğrafya Dergisi , no.30, pp.1-19.
@article{article, author={Hakan Koç And author={İHSAN BULUT}, title={Gestalt Kuramının Öğrencilerin Harita Okuma ve Yorumlama Beceri Düzeyleri Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir İnceleme An Investigation into the Impacts of Gestalt Theory on Learners Map Literacy Skills}, journal={Marmara Coğrafya Dergisi}, year=2014, pages={1-19} }