Atıf Formatları
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ŞAHİN Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi," Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.170-189, 2022

ŞAHİN, H. Et Al. 2022. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi. Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2 , 170-189.

ŞAHİN, H., Kırmalı, C., & Güzle Kayır, Ç., (2022). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi. Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 170-189.

ŞAHİN, HARUN, Canan Kırmalı, And Çiğdem Güzle Kayır. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi," Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 170-189, 2022

ŞAHİN, HARUN Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi." Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.170-189, 2022

ŞAHİN, H. Kırmalı, C. And Güzle Kayır, Ç. (2022) . "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi." Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.170-189.

@article{article, author={HARUN ŞAHİN Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi}, journal={Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={170-189} }