T. Yeniçeri Et Al. , "Kola Markası Tercihlerini Tüketicilerin Etnosentrik ve Sosyo-Psikolojik Özelliklerine Göre Tahminleme," 14.Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.266-278, 2009
Yeniçeri, T. Et Al. 2009. Kola Markası Tercihlerini Tüketicilerin Etnosentrik ve Sosyo-Psikolojik Özelliklerine Göre Tahminleme. 14.Ulusal Pazarlama Kongresi , (Yozgat, Turkey), 266-278.
Yeniçeri, T., YARAŞ, E., & Zengin, A. Y., (2009). Kola Markası Tercihlerini Tüketicilerin Etnosentrik ve Sosyo-Psikolojik Özelliklerine Göre Tahminleme . 14.Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.266-278). Yozgat, Turkey
Yeniçeri, Tülay, EYYUP YARAŞ, And Asude Yasemin Zengin. "Kola Markası Tercihlerini Tüketicilerin Etnosentrik ve Sosyo-Psikolojik Özelliklerine Göre Tahminleme," 14.Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey, 2009
Yeniçeri, Tülay Et Al. "Kola Markası Tercihlerini Tüketicilerin Etnosentrik ve Sosyo-Psikolojik Özelliklerine Göre Tahminleme." 14.Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.266-278, 2009
Yeniçeri, T. YARAŞ, E. And Zengin, A. Y. (2009) . "Kola Markası Tercihlerini Tüketicilerin Etnosentrik ve Sosyo-Psikolojik Özelliklerine Göre Tahminleme." 14.Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.266-278.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Tülay Yeniçeri Et Al. }, title={Kola Markası Tercihlerini Tüketicilerin Etnosentrik ve Sosyo-Psikolojik Özelliklerine Göre Tahminleme}, congress name={14.Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Yozgat}, country={Turkey}, year={2009}, pages={266-278} }