Atıf Formatları
4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KURT, "4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi," 4th International Congress on Curriculum and Instruction , Antalya, Turkey, pp.519, 2016

KURT, A. 2016. 4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi. 4th International Congress on Curriculum and Instruction , (Antalya, Turkey), 519.

KURT, A., (2016). 4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi . 4th International Congress on Curriculum and Instruction (pp.519). Antalya, Turkey

KURT, ABDULKADİR. "4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi," 4th International Congress on Curriculum and Instruction, Antalya, Turkey, 2016

KURT, ABDULKADİR. "4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi." 4th International Congress on Curriculum and Instruction , Antalya, Turkey, pp.519, 2016

KURT, A. (2016) . "4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi." 4th International Congress on Curriculum and Instruction , Antalya, Turkey, p.519.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ABDULKADİR KURT}, title={4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi}, congress name={4th International Congress on Curriculum and Instruction}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={519} }