M. B. ARIK, "Bir Kültür Endüstrisi Olarak 14 Şubat Sevgililer Günü," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, pp.79-87, 2004
ARIK, M. B. 2004. Bir Kültür Endüstrisi Olarak 14 Şubat Sevgililer Günü. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.20 , 79-87.
ARIK, M. B., (2004). Bir Kültür Endüstrisi Olarak 14 Şubat Sevgililer Günü. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, 79-87.
ARIK, MUHAMMET. "Bir Kültür Endüstrisi Olarak 14 Şubat Sevgililer Günü," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, 79-87, 2004
ARIK, MUHAMMET B. . "Bir Kültür Endüstrisi Olarak 14 Şubat Sevgililer Günü." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, pp.79-87, 2004
ARIK, M. B. (2004) . "Bir Kültür Endüstrisi Olarak 14 Şubat Sevgililer Günü." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, pp.79-87.
@article{article, author={MUHAMMET BİLAL ARIK}, title={Bir Kültür Endüstrisi Olarak 14 Şubat Sevgililer Günü}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={79-87} }