Atıf Formatları
REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERİN BANKA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. AVŞARLIGİL, "REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERİN BANKA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ," Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, pp.51-62, 2013

AVŞARLIGİL, N. 2013. REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERİN BANKA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2 , 51-62.

AVŞARLIGİL, N., (2013). REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERİN BANKA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, 51-62.

AVŞARLIGİL, NURİ. "REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERİN BANKA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ," Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, 51-62, 2013

AVŞARLIGİL, NURİ. "REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERİN BANKA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ." Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, pp.51-62, 2013

AVŞARLIGİL, N. (2013) . "REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERİN BANKA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ." Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.2, pp.51-62.

@article{article, author={NURİ AVŞARLIGİL}, title={REKLAMLARDA OYNAYAN ÜNLÜLERİN BANKA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2013, pages={51-62} }