Atıf Formatları
Okul öncesi dönem çocuklarında duygu düzenleme becerileri ile etkileşimli oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Yurdakul Et Al. , "Okul öncesi dönem çocuklarında duygu düzenleme becerileri ile etkileşimli oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.4, pp.1291-1307, 2021

Yurdakul, Y. Et Al. 2021. Okul öncesi dönem çocuklarında duygu düzenleme becerileri ile etkileşimli oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.4 , 1291-1307.

Yurdakul, Y., Beyazıt, U., & Bütün Ayhan, A., (2021). Okul öncesi dönem çocuklarında duygu düzenleme becerileri ile etkileşimli oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.4, 1291-1307.

Yurdakul, YEŞİM, Utku Beyazıt, And Aynur Bütün Ayhan. "Okul öncesi dönem çocuklarında duygu düzenleme becerileri ile etkileşimli oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.4, 1291-1307, 2021

Yurdakul, YEŞİM Et Al. "Okul öncesi dönem çocuklarında duygu düzenleme becerileri ile etkileşimli oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.4, pp.1291-1307, 2021

Yurdakul, Y. Beyazıt, U. And Bütün Ayhan, A. (2021) . "Okul öncesi dönem çocuklarında duygu düzenleme becerileri ile etkileşimli oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.23, no.4, pp.1291-1307.

@article{article, author={YEŞİM YURDAKUL Et Al. }, title={Okul öncesi dönem çocuklarında duygu düzenleme becerileri ile etkileşimli oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={1291-1307} }