Atıf Formatları
KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. AKBULUT And Y. EKİN, "KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.15, no.1, pp.162-182, 2018

AKBULUT, O. And EKİN, Y. 2018. KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.15, no.1 , 162-182.

AKBULUT, O., & EKİN, Y., (2018). KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.15, no.1, 162-182.

AKBULUT, ONUR, And YAKIN EKİN. "KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.15, no.1, 162-182, 2018

AKBULUT, ONUR And EKİN, YAKIN. "KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.15, no.1, pp.162-182, 2018

AKBULUT, O. And EKİN, Y. (2018) . "KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.15, no.1, pp.162-182.

@article{article, author={ONUR AKBULUT And author={YAKIN EKİN}, title={KOBİ Kapsamındaki Konaklama İşletmelerinde (Belediye Belgeli ve 1, 2, 3 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri) Kuramsal Çevrimiçi Müşteri Memnuniyeti: Ortaca Hürpedal Festivali Örneği}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2018, pages={162-182} }