Atıf Formatları
Tüketicilerin Perakendeci Seçimi ve Satın Alma Davranışları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ÖZKAN, "Tüketicilerin Perakendeci Seçimi ve Satın Alma Davranışları," Pazarlama Dünyası Dergisi , no.82, pp.52-57, 2000

ÖZKAN, B. 2000. Tüketicilerin Perakendeci Seçimi ve Satın Alma Davranışları. Pazarlama Dünyası Dergisi , no.82 , 52-57.

ÖZKAN, B., (2000). Tüketicilerin Perakendeci Seçimi ve Satın Alma Davranışları. Pazarlama Dünyası Dergisi , no.82, 52-57.

ÖZKAN, BURHAN. "Tüketicilerin Perakendeci Seçimi ve Satın Alma Davranışları," Pazarlama Dünyası Dergisi , no.82, 52-57, 2000

ÖZKAN, BURHAN. "Tüketicilerin Perakendeci Seçimi ve Satın Alma Davranışları." Pazarlama Dünyası Dergisi , no.82, pp.52-57, 2000

ÖZKAN, B. (2000) . "Tüketicilerin Perakendeci Seçimi ve Satın Alma Davranışları." Pazarlama Dünyası Dergisi , no.82, pp.52-57.

@article{article, author={BURHAN ÖZKAN}, title={Tüketicilerin Perakendeci Seçimi ve Satın Alma Davranışları}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2000, pages={52-57} }