Atıf Formatları
“Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. GÜLMEZ Et Al. , "“Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma," Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.2, pp.37-56, 2012

GÜLMEZ, M. Et Al. 2012. “Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.2 , 37-56.

GÜLMEZ, M., KARACA, Ş., & Doğan, G. B., (2012). “Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.2, 37-56.

GÜLMEZ, MUSTAFA, Şükran KARACA, And Gökhan Bekir Doğan. "“Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma," Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.2, 37-56, 2012

GÜLMEZ, MUSTAFA Et Al. "“Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma." Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.2, pp.37-56, 2012

GÜLMEZ, M. KARACA, Ş. And Doğan, G. B. (2012) . "“Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma." Akademik Yaklaşımlar Dergisi , no.2, pp.37-56.

@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ Et Al. }, title={“Üniversite Öğrencilerinin Radyo Reklamlarına Bakış Açılarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={Akademik Yaklaşımlar Dergisi}, year=2012, pages={37-56} }