A. Ş. Soysal Et Al. , "Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların WISC-R Puanları ile Annelerinin Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki," Düşünen Adam Dergisi , vol.23, pp.256-264, 2010
Soysal, A. Ş. Et Al. 2010. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların WISC-R Puanları ile Annelerinin Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki. Düşünen Adam Dergisi , vol.23 , 256-264.
Soysal, A. Ş., Karateke, B., Çopur, A., KILIÇ, K. M., & Akay, S., (2010). Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların WISC-R Puanları ile Annelerinin Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki. Düşünen Adam Dergisi , vol.23, 256-264.
Soysal, A. Et Al. "Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların WISC-R Puanları ile Annelerinin Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki," Düşünen Adam Dergisi , vol.23, 256-264, 2010
Soysal, A. Ş. Et Al. "Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların WISC-R Puanları ile Annelerinin Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki." Düşünen Adam Dergisi , vol.23, pp.256-264, 2010
Soysal, A. Ş. Et Al. (2010) . "Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların WISC-R Puanları ile Annelerinin Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki." Düşünen Adam Dergisi , vol.23, pp.256-264.
@article{article, author={A. Şebnem Soysal Et Al. }, title={Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocukların WISC-R Puanları ile Annelerinin Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki}, journal={Düşünen Adam Dergisi}, year=2010, pages={256-264} }