Z. YİĞİT, "Reklamlarda Anlam Üretilmesinde Bir Üst Dil Olarak Psikanalitik Yaklaşım," Mantık Matematik ve Felsefe IX. Ulusal Sempozyumu: Düşüncenin İletişim Aracı Olarak Edebiyat, Bilim, Sanat ve Felsefe Alanlarında Dil , Turkey, 2011
YİĞİT, Z. 2011. Reklamlarda Anlam Üretilmesinde Bir Üst Dil Olarak Psikanalitik Yaklaşım. Mantık Matematik ve Felsefe IX. Ulusal Sempozyumu: Düşüncenin İletişim Aracı Olarak Edebiyat, Bilim, Sanat ve Felsefe Alanlarında Dil , (Turkey).
YİĞİT, Z., (2011). Reklamlarda Anlam Üretilmesinde Bir Üst Dil Olarak Psikanalitik Yaklaşım . Mantık Matematik ve Felsefe IX. Ulusal Sempozyumu: Düşüncenin İletişim Aracı Olarak Edebiyat, Bilim, Sanat ve Felsefe Alanlarında Dil, Turkey
YİĞİT, ZEHRA. "Reklamlarda Anlam Üretilmesinde Bir Üst Dil Olarak Psikanalitik Yaklaşım," Mantık Matematik ve Felsefe IX. Ulusal Sempozyumu: Düşüncenin İletişim Aracı Olarak Edebiyat, Bilim, Sanat ve Felsefe Alanlarında Dil, Turkey, 2011
YİĞİT, ZEHRA. "Reklamlarda Anlam Üretilmesinde Bir Üst Dil Olarak Psikanalitik Yaklaşım." Mantık Matematik ve Felsefe IX. Ulusal Sempozyumu: Düşüncenin İletişim Aracı Olarak Edebiyat, Bilim, Sanat ve Felsefe Alanlarında Dil , Turkey, 2011
YİĞİT, Z. (2011) . "Reklamlarda Anlam Üretilmesinde Bir Üst Dil Olarak Psikanalitik Yaklaşım." Mantık Matematik ve Felsefe IX. Ulusal Sempozyumu: Düşüncenin İletişim Aracı Olarak Edebiyat, Bilim, Sanat ve Felsefe Alanlarında Dil , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEHRA YİĞİT}, title={Reklamlarda Anlam Üretilmesinde Bir Üst Dil Olarak Psikanalitik Yaklaşım}, congress name={Mantık Matematik ve Felsefe IX. Ulusal Sempozyumu: Düşüncenin İletişim Aracı Olarak Edebiyat, Bilim, Sanat ve Felsefe Alanlarında Dil}, city={}, country={Turkey}, year={2011}}