A. Uslu Et Al. , "Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: GüvenDeğişkeninin Aracı Rolü," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2264-2281, 2020
Uslu, A. Et Al. 2020. Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: GüvenDeğişkeninin Aracı Rolü. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3 , 2264-2281.
Uslu, A., Ergün, G. S., & Karabulut, A. N., (2020). Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: GüvenDeğişkeninin Aracı Rolü. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 2264-2281.
Uslu, ABDULLAH, GÖZDE SEVAL ERGÜN, And Ali Naci Karabulut. "Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: GüvenDeğişkeninin Aracı Rolü," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 2264-2281, 2020
Uslu, ABDULLAH Et Al. "Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: GüvenDeğişkeninin Aracı Rolü." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2264-2281, 2020
Uslu, A. Ergün, G. S. And Karabulut, A. N. (2020) . "Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: GüvenDeğişkeninin Aracı Rolü." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.2264-2281.
@article{article, author={ABDULLAH USLU Et Al. }, title={Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: GüvenDeğişkeninin Aracı Rolü}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={2264-2281} }