Atıf Formatları
Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Sayın And H. Koğar, "Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.3, pp.1437-1464, 2021

Sayın, A. And Koğar, H. 2021. Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.3 , 1437-1464.

Sayın, A., & Koğar, H., (2021). Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.3, 1437-1464.

Sayın, Ayfer, And HAKAN KOĞAR. "Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.3, 1437-1464, 2021

Sayın, Ayfer And Koğar, HAKAN. "Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.3, pp.1437-1464, 2021

Sayın, A. And Koğar, H. (2021) . "Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.3, pp.1437-1464.

@article{article, author={Ayfer Sayın And author={HAKAN KOĞAR}, title={Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi}, journal={Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={1437-1464} }