Atıf Formatları
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. C. KUŞOĞLU, "Kadınlar Reklamlarda Da Samimiyet İstiyor: Kadın İzleyici Penceresinden Femvertising," In İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II , Konya: Eğitim Yayınevi, 2021, pp.114-138.

KUŞOĞLU, G. C. Kadınlar Reklamlarda Da Samimiyet İstiyor: Kadın İzleyici Penceresinden Femvertising. 2021. In İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II , Eğitim Yayınevi, Konya, 114-138.

KUŞOĞLU, G. C., (2021). Kadınlar Reklamlarda Da Samimiyet İstiyor: Kadın İzleyici Penceresinden Femvertising. İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II (pp.114-138), Konya: Eğitim Yayınevi.

KUŞOĞLU, GÜHER. "Kadınlar Reklamlarda Da Samimiyet İstiyor: Kadın İzleyici Penceresinden Femvertising." In İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II , 114-138. Konya: Eğitim Yayınevi, 2021

KUŞOĞLU, GÜHER C. . "Kadınlar Reklamlarda Da Samimiyet İstiyor: Kadın İzleyici Penceresinden Femvertising." İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II , Eğitim Yayınevi, 2021, pp.114-138.

KUŞOĞLU, G. C. (2021) "Kadınlar Reklamlarda Da Samimiyet İstiyor: Kadın İzleyici Penceresinden Femvertising", İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II . Konya: Eğitim Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={GÜHER CEYLAN KUŞOĞLU}, chaptertitle={Kadınlar Reklamlarda Da Samimiyet İstiyor: Kadın İzleyici Penceresinden Femvertising}, booktitle={ İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2021} }