Atıf Formatları
Kitle İletişim araçlarının beden eğitimi ve spor yüksek okulunda öğrenim gören öğrenciler arasındaki etkisinin incelenmesi,
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ŞAHAN Et Al. , "Kitle İletişim araçlarının beden eğitimi ve spor yüksek okulunda öğrenim gören öğrenciler arasındaki etkisinin incelenmesi,," 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi, , Ankara, Turkey, pp.93-97, 2012

ŞAHAN, H. Et Al. 2012. Kitle İletişim araçlarının beden eğitimi ve spor yüksek okulunda öğrenim gören öğrenciler arasındaki etkisinin incelenmesi,. 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi, , (Ankara, Turkey), 93-97.

ŞAHAN, H., Yıldız, M., Sim, H., Bayköse, N., Yarar, D., & Şahin, A., (2012). Kitle İletişim araçlarının beden eğitimi ve spor yüksek okulunda öğrenim gören öğrenciler arasındaki etkisinin incelenmesi, . 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi, (pp.93-97). Ankara, Turkey

ŞAHAN, HASAN Et Al. "Kitle İletişim araçlarının beden eğitimi ve spor yüksek okulunda öğrenim gören öğrenciler arasındaki etkisinin incelenmesi,," 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi,, Ankara, Turkey, 2012

ŞAHAN, HASAN Et Al. "Kitle İletişim araçlarının beden eğitimi ve spor yüksek okulunda öğrenim gören öğrenciler arasındaki etkisinin incelenmesi,." 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi, , Ankara, Turkey, pp.93-97, 2012

ŞAHAN, H. Et Al. (2012) . "Kitle İletişim araçlarının beden eğitimi ve spor yüksek okulunda öğrenim gören öğrenciler arasındaki etkisinin incelenmesi,." 2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi, , Ankara, Turkey, pp.93-97.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HASAN ŞAHAN Et Al. }, title={Kitle İletişim araçlarının beden eğitimi ve spor yüksek okulunda öğrenim gören öğrenciler arasındaki etkisinin incelenmesi,}, congress name={2. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi,}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2012}, pages={93-97} }