Atıf Formatları
Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Akıncı Et Al. , "Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.61-82, 2009

Akıncı, S. Et Al. 2009. Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2 , 61-82.

Akıncı, S., Atılgan, E., Aksoy, Ş., & Buyukkupcu, A., (2009). Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, 61-82.

Akıncı, SERKAN Et Al. "Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, 61-82, 2009

Akıncı, SERKAN Et Al. "Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.61-82, 2009

Akıncı, S. Et Al. (2009) . "Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.61-82.

@article{article, author={SERKAN AKINCI Et Al. }, title={Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü}, journal={Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={61-82} }