Ş. ERTAŞ BEŞİR Et Al. , "Tarihi ve Kültürel Özellikleri İçeren Bir Çevrede Gerçekleşen Teknik Gezilerin İç Mimarlık Öğrencilerinin Kazanımlarına Etkisi: Trabzon Çaykara Bölgesi Örneği," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, pp.95-107, 2020
ERTAŞ BEŞİR, Ş. Et Al. 2020. Tarihi ve Kültürel Özellikleri İçeren Bir Çevrede Gerçekleşen Teknik Gezilerin İç Mimarlık Öğrencilerinin Kazanımlarına Etkisi: Trabzon Çaykara Bölgesi Örneği. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1 , 95-107.
ERTAŞ BEŞİR, Ş., ODACI, G. S., ONUR, M., AÇIKEL, M., & SÜMERKAN, M. R., (2020). Tarihi ve Kültürel Özellikleri İçeren Bir Çevrede Gerçekleşen Teknik Gezilerin İç Mimarlık Öğrencilerinin Kazanımlarına Etkisi: Trabzon Çaykara Bölgesi Örneği. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, 95-107.
ERTAŞ BEŞİR, ŞEBNEM Et Al. "Tarihi ve Kültürel Özellikleri İçeren Bir Çevrede Gerçekleşen Teknik Gezilerin İç Mimarlık Öğrencilerinin Kazanımlarına Etkisi: Trabzon Çaykara Bölgesi Örneği," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, 95-107, 2020
ERTAŞ BEŞİR, ŞEBNEM E. Et Al. "Tarihi ve Kültürel Özellikleri İçeren Bir Çevrede Gerçekleşen Teknik Gezilerin İç Mimarlık Öğrencilerinin Kazanımlarına Etkisi: Trabzon Çaykara Bölgesi Örneği." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, pp.95-107, 2020
ERTAŞ BEŞİR, Ş. Et Al. (2020) . "Tarihi ve Kültürel Özellikleri İçeren Bir Çevrede Gerçekleşen Teknik Gezilerin İç Mimarlık Öğrencilerinin Kazanımlarına Etkisi: Trabzon Çaykara Bölgesi Örneği." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, pp.95-107.
@article{article, author={ŞEBNEM ERTAŞ BEŞİR Et Al. }, title={Tarihi ve Kültürel Özellikleri İçeren Bir Çevrede Gerçekleşen Teknik Gezilerin İç Mimarlık Öğrencilerinin Kazanımlarına Etkisi: Trabzon Çaykara Bölgesi Örneği}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={95-107} }