D. KILIÇARSLAN And T. ALBAYRAK, "Destinasyon Pazarlama Organizasyonlarının Sosyal Medya Performansının Kıyaslanması," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.31, no.2, pp.149-160, 2020
KILIÇARSLAN, D. And ALBAYRAK, T. 2020. Destinasyon Pazarlama Organizasyonlarının Sosyal Medya Performansının Kıyaslanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.31, no.2 , 149-160.
KILIÇARSLAN, D., & ALBAYRAK, T., (2020). Destinasyon Pazarlama Organizasyonlarının Sosyal Medya Performansının Kıyaslanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.31, no.2, 149-160.
KILIÇARSLAN, DOĞUŞ, And TAHİR ALBAYRAK. "Destinasyon Pazarlama Organizasyonlarının Sosyal Medya Performansının Kıyaslanması," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.31, no.2, 149-160, 2020
KILIÇARSLAN, DOĞUŞ And ALBAYRAK, TAHİR. "Destinasyon Pazarlama Organizasyonlarının Sosyal Medya Performansının Kıyaslanması." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.31, no.2, pp.149-160, 2020
KILIÇARSLAN, D. And ALBAYRAK, T. (2020) . "Destinasyon Pazarlama Organizasyonlarının Sosyal Medya Performansının Kıyaslanması." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.31, no.2, pp.149-160.
@article{article, author={DOĞUŞ KILIÇARSLAN And author={TAHİR ALBAYRAK}, title={Destinasyon Pazarlama Organizasyonlarının Sosyal Medya Performansının Kıyaslanması}, journal={Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={149-160} }