Atıf Formatları
Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. ÇELİK, "Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi," Gumushane University E-Journal of Faculty of Communication , vol.4, no.1, pp.220-252, 2016

ÇELİK, Y. 2016. Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi. Gumushane University E-Journal of Faculty of Communication , vol.4, no.1 , 220-252.

ÇELİK, Y., (2016). Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi. Gumushane University E-Journal of Faculty of Communication , vol.4, no.1, 220-252.

ÇELİK, YEŞİM. "Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi," Gumushane University E-Journal of Faculty of Communication , vol.4, no.1, 220-252, 2016

ÇELİK, YEŞİM. "Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi." Gumushane University E-Journal of Faculty of Communication , vol.4, no.1, pp.220-252, 2016

ÇELİK, Y. (2016) . "Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi." Gumushane University E-Journal of Faculty of Communication , vol.4, no.1, pp.220-252.

@article{article, author={YEŞİM ÇELİK}, title={Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi}, journal={Gumushane University E-Journal of Faculty of Communication}, year=2016, pages={220-252} }