Atıf Formatları
Öz Düzenlemenin Üst-Biliş ve Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Düzenleyici Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. M. KILIÇ And U. BEYAZIT, "Öz Düzenlemenin Üst-Biliş ve Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Düzenleyici Etkisi," Turkish Studies Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1465-1481, 2019

KILIÇ, K. M. And BEYAZIT, U. 2019. Öz Düzenlemenin Üst-Biliş ve Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Düzenleyici Etkisi. Turkish Studies Educational Sciences , vol.14, no.4 , 1465-1481.

KILIÇ, K. M., & BEYAZIT, U., (2019). Öz Düzenlemenin Üst-Biliş ve Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Düzenleyici Etkisi. Turkish Studies Educational Sciences , vol.14, no.4, 1465-1481.

KILIÇ, KIZBES, And UTKU BEYAZIT. "Öz Düzenlemenin Üst-Biliş ve Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Düzenleyici Etkisi," Turkish Studies Educational Sciences , vol.14, no.4, 1465-1481, 2019

KILIÇ, KIZBES M. And BEYAZIT, UTKU. "Öz Düzenlemenin Üst-Biliş ve Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Düzenleyici Etkisi." Turkish Studies Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1465-1481, 2019

KILIÇ, K. M. And BEYAZIT, U. (2019) . "Öz Düzenlemenin Üst-Biliş ve Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Düzenleyici Etkisi." Turkish Studies Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1465-1481.

@article{article, author={KIZBES MERAL KILIÇ And author={UTKU BEYAZIT}, title={Öz Düzenlemenin Üst-Biliş ve Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Düzenleyici Etkisi}, journal={Turkish Studies Educational Sciences}, year=2019, pages={1465-1481} }