A. Karahan Et Al. , "Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi," Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.14-22, 2004
Karahan, A. Et Al. 2004. Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2 , 14-22.
Karahan, A., Küçükilhan, M., & Karataş, S., (2004). Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, 14-22.
Karahan, Atila, Mustafa Küçükilhan, And SÜLEYMAN KARATAŞ. "Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi," Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, 14-22, 2004
Karahan, Atila Et Al. "Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi." Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.14-22, 2004
Karahan, A. Küçükilhan, M. And Karataş, S. (2004) . "Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi." Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.14-22.
@article{article, author={Atila Karahan Et Al. }, title={Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={14-22} }