İ. T. DÖRTYOL Et Al. , "Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Müşteri Değeri ve Davranışsal Eğilimler Üzerinde Ulusal Kültür Etkisi: Antalya'da Bir Uygulama," Verimlilik Dergisi , vol.2014, no.2, pp.73-111, 2014
DÖRTYOL, İ. T. Et Al. 2014. Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Müşteri Değeri ve Davranışsal Eğilimler Üzerinde Ulusal Kültür Etkisi: Antalya'da Bir Uygulama. Verimlilik Dergisi , vol.2014, no.2 , 73-111.
DÖRTYOL, İ. T., VARİNLİ, İ., & KİTAPCI, O., (2014). Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Müşteri Değeri ve Davranışsal Eğilimler Üzerinde Ulusal Kültür Etkisi: Antalya'da Bir Uygulama. Verimlilik Dergisi , vol.2014, no.2, 73-111.
DÖRTYOL, İBRAHİM, İnci VARİNLİ, And OLGUN KİTAPCI. "Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Müşteri Değeri ve Davranışsal Eğilimler Üzerinde Ulusal Kültür Etkisi: Antalya'da Bir Uygulama," Verimlilik Dergisi , vol.2014, no.2, 73-111, 2014
DÖRTYOL, İBRAHİM T. Et Al. "Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Müşteri Değeri ve Davranışsal Eğilimler Üzerinde Ulusal Kültür Etkisi: Antalya'da Bir Uygulama." Verimlilik Dergisi , vol.2014, no.2, pp.73-111, 2014
DÖRTYOL, İ. T. VARİNLİ, İ. And KİTAPCI, O. (2014) . "Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Müşteri Değeri ve Davranışsal Eğilimler Üzerinde Ulusal Kültür Etkisi: Antalya'da Bir Uygulama." Verimlilik Dergisi , vol.2014, no.2, pp.73-111.
@article{article, author={İBRAHİM TAYLAN DÖRTYOL Et Al. }, title={Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Müşteri Değeri ve Davranışsal Eğilimler Üzerinde Ulusal Kültür Etkisi: Antalya'da Bir Uygulama}, journal={Verimlilik Dergisi}, year=2014, pages={73-111} }