M. TAŞKAYA And S. SARAL, "Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz," GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.7, no.14, pp.223-238, 2017
TAŞKAYA, M. And SARAL, S. 2017. Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz. GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.7, no.14 , 223-238.
TAŞKAYA, M., & SARAL, S., (2017). Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz. GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.7, no.14, 223-238.
TAŞKAYA, MERİH, And SELDA SARAL. "Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz," GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.7, no.14, 223-238, 2017
TAŞKAYA, MERİH And SARAL, SELDA. "Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz." GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.7, no.14, pp.223-238, 2017
TAŞKAYA, M. And SARAL, S. (2017) . "Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz." GLOBAL MEDİA JOURNAL , vol.7, no.14, pp.223-238.
@article{article, author={MERİH TAŞKAYA And author={SELDA SARAL}, title={Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz}, journal={GLOBAL MEDİA JOURNAL}, year=2017, pages={223-238} }