Atıf Formatları
Reklamlarda Kullanılan Cinsiyet Rollerinin Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Nevşehir Üniversitesi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ŞENER, "Reklamlarda Kullanılan Cinsiyet Rollerinin Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Nevşehir Üniversitesi Örneği," 1. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu , vol.8, Nevşehir, Turkey, pp.35-50, 2011

ŞENER, T. 2011. Reklamlarda Kullanılan Cinsiyet Rollerinin Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Nevşehir Üniversitesi Örneği. 1. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu , (Nevşehir, Turkey), 35-50.

ŞENER, T., (2011). Reklamlarda Kullanılan Cinsiyet Rollerinin Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Nevşehir Üniversitesi Örneği . 1. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu (pp.35-50). Nevşehir, Turkey

ŞENER, TURAN. "Reklamlarda Kullanılan Cinsiyet Rollerinin Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Nevşehir Üniversitesi Örneği," 1. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Nevşehir, Turkey, 2011

ŞENER, TURAN. "Reklamlarda Kullanılan Cinsiyet Rollerinin Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Nevşehir Üniversitesi Örneği." 1. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu , Nevşehir, Turkey, pp.35-50, 2011

ŞENER, T. (2011) . "Reklamlarda Kullanılan Cinsiyet Rollerinin Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Nevşehir Üniversitesi Örneği." 1. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu , Nevşehir, Turkey, pp.35-50.

@conferencepaper{conferencepaper, author={TURAN ŞENER}, title={Reklamlarda Kullanılan Cinsiyet Rollerinin Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Nevşehir Üniversitesi Örneği}, congress name={1. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2011}, pages={35-50} }