Atıf Formatları
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. AKHAN, "TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.10, no.1, pp.384-398, 2021

AKHAN, O. 2021. TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ . Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.10, no.1 , 384-398.

AKHAN, O., (2021). TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ . Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.10, no.1, 384-398.

AKHAN, OSMAN. "TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.10, no.1, 384-398, 2021

AKHAN, OSMAN. "TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.10, no.1, pp.384-398, 2021

AKHAN, O. (2021) . "TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.10, no.1, pp.384-398.

@article{article, author={OSMAN AKHAN}, title={TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ }, journal={Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={384-398} }