Atıf Formatları
Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. ÜNAL Et Al. , "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , no.4, pp.731-746, 2017

ÜNAL, F. Et Al. 2017. Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , no.4 , 731-746.

ÜNAL, F., KÖK, E. E., & PINAR, Y., (2017). Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , no.4, 731-746.

ÜNAL, FATMA, EMİNE ELA KÖK, And YUNUS PINAR. "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , no.4, 731-746, 2017

ÜNAL, FATMA Et Al. "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , no.4, pp.731-746, 2017

ÜNAL, F. KÖK, E. E. And PINAR, Y. (2017) . "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , no.4, pp.731-746.

@article{article, author={FATMA ÜNAL Et Al. }, title={Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları}, journal={Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)}, year=2017, pages={731-746} }