A. HASSAN Et Al. , "Üniversite Öğrencilerinin Bilinirliği Yüksek Markalı Ürünlere Yönelik Bilgi Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.104-120, 2011
HASSAN, A. Et Al. 2011. Üniversite Öğrencilerinin Bilinirliği Yüksek Markalı Ürünlere Yönelik Bilgi Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4 , 104-120.
HASSAN, A., YAYLA, Ö., & BAYHAN, İ., (2011). Üniversite Öğrencilerinin Bilinirliği Yüksek Markalı Ürünlere Yönelik Bilgi Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 104-120.
HASSAN, AZİZE, ÖZGÜR YAYLA, And İSA BAYHAN. "Üniversite Öğrencilerinin Bilinirliği Yüksek Markalı Ürünlere Yönelik Bilgi Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 104-120, 2011
HASSAN, AZİZE Et Al. "Üniversite Öğrencilerinin Bilinirliği Yüksek Markalı Ürünlere Yönelik Bilgi Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.104-120, 2011
HASSAN, A. YAYLA, Ö. And BAYHAN, İ. (2011) . "Üniversite Öğrencilerinin Bilinirliği Yüksek Markalı Ürünlere Yönelik Bilgi Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.104-120.
@article{article, author={AZİZE HASSAN Et Al. }, title={Üniversite Öğrencilerinin Bilinirliği Yüksek Markalı Ürünlere Yönelik Bilgi Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={104-120} }