E. ÇATAL And A. Dicle (Sarıkaya), "Probleme dayalı öğrenim modelinde eğitim alan hemşirelik intörn öğrencilerinin klinik öğrenme ortamını değerlendirmeleri," 13. Ulusal Hemşirelik Kongresi , Şanlıurfa, Turkey, pp.81, 2011
ÇATAL , E. And Dicle (Sarıkaya), A. 2011. Probleme dayalı öğrenim modelinde eğitim alan hemşirelik intörn öğrencilerinin klinik öğrenme ortamını değerlendirmeleri. 13. Ulusal Hemşirelik Kongresi , (Şanlıurfa, Turkey), 81.
ÇATAL , E., & Dicle (Sarıkaya), A., (2011). Probleme dayalı öğrenim modelinde eğitim alan hemşirelik intörn öğrencilerinin klinik öğrenme ortamını değerlendirmeleri . 13. Ulusal Hemşirelik Kongresi (pp.81). Şanlıurfa, Turkey
ÇATAL , EMİNE, And Aklime Dicle (Sarıkaya). "Probleme dayalı öğrenim modelinde eğitim alan hemşirelik intörn öğrencilerinin klinik öğrenme ortamını değerlendirmeleri," 13. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Şanlıurfa, Turkey, 2011
ÇATAL , EMİNE And Dicle (Sarıkaya), Aklime D. . "Probleme dayalı öğrenim modelinde eğitim alan hemşirelik intörn öğrencilerinin klinik öğrenme ortamını değerlendirmeleri." 13. Ulusal Hemşirelik Kongresi , Şanlıurfa, Turkey, pp.81, 2011
ÇATAL , E. And Dicle (Sarıkaya), A. (2011) . "Probleme dayalı öğrenim modelinde eğitim alan hemşirelik intörn öğrencilerinin klinik öğrenme ortamını değerlendirmeleri." 13. Ulusal Hemşirelik Kongresi , Şanlıurfa, Turkey, p.81.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMİNE ÇATAL And author={Aklime Dicle (Sarıkaya)}, title={Probleme dayalı öğrenim modelinde eğitim alan hemşirelik intörn öğrencilerinin klinik öğrenme ortamını değerlendirmeleri}, congress name={13. Ulusal Hemşirelik Kongresi}, city={Şanlıurfa}, country={Turkey}, year={2011}, pages={81} }