N. KARTAL And H. S. ÇALHAN, "TÜRK KAMU YÖNETİMİN GELİŞTİRİLMESİNDE ŞİKAYET MEKANİZMASININ YERİ VE ÖNEMİ: AĞRI İLİNDE BİMER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," KAYFOR 15’ , Isparta, Turkey, pp.408, 2017
KARTAL, N. And ÇALHAN, H. S. 2017. TÜRK KAMU YÖNETİMİN GELİŞTİRİLMESİNDE ŞİKAYET MEKANİZMASININ YERİ VE ÖNEMİ: AĞRI İLİNDE BİMER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. KAYFOR 15’ , (Isparta, Turkey), 408.
KARTAL, N., & ÇALHAN, H. S., (2017). TÜRK KAMU YÖNETİMİN GELİŞTİRİLMESİNDE ŞİKAYET MEKANİZMASININ YERİ VE ÖNEMİ: AĞRI İLİNDE BİMER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA . KAYFOR 15’ (pp.408). Isparta, Turkey
KARTAL, NAZIM, And HÜSEYİN SERHAN ÇALHAN. "TÜRK KAMU YÖNETİMİN GELİŞTİRİLMESİNDE ŞİKAYET MEKANİZMASININ YERİ VE ÖNEMİ: AĞRI İLİNDE BİMER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," KAYFOR 15’, Isparta, Turkey, 2017
KARTAL, NAZIM And ÇALHAN, HÜSEYİN S. . "TÜRK KAMU YÖNETİMİN GELİŞTİRİLMESİNDE ŞİKAYET MEKANİZMASININ YERİ VE ÖNEMİ: AĞRI İLİNDE BİMER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." KAYFOR 15’ , Isparta, Turkey, pp.408, 2017
KARTAL, N. And ÇALHAN, H. S. (2017) . "TÜRK KAMU YÖNETİMİN GELİŞTİRİLMESİNDE ŞİKAYET MEKANİZMASININ YERİ VE ÖNEMİ: AĞRI İLİNDE BİMER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." KAYFOR 15’ , Isparta, Turkey, p.408.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NAZIM KARTAL And author={HÜSEYİN SERHAN ÇALHAN}, title={TÜRK KAMU YÖNETİMİN GELİŞTİRİLMESİNDE ŞİKAYET MEKANİZMASININ YERİ VE ÖNEMİ: AĞRI İLİNDE BİMER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, congress name={KAYFOR 15’}, city={Isparta}, country={Turkey}, year={2017}, pages={408} }