Atıf Formatları
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ŞAHİN, "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.145-166, 2012

ŞAHİN, H. 2012. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 145-166.

ŞAHİN, H., (2012). Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 145-166.

ŞAHİN, HARUN. "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 145-166, 2012

ŞAHİN, HARUN. "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.145-166, 2012

ŞAHİN, H. (2012) . "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.145-166.

@article{article, author={HARUN ŞAHİN}, title={Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={145-166} }