Atıf Formatları
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ŞAHİN And E. Çakar, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.90, 2009

ŞAHİN, H. And Çakar, E. 2009. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Çanakkale, Turkey), 90.

ŞAHİN, H., & Çakar, E., (2009). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.90). Çanakkale, Turkey

ŞAHİN, HARUN, And EDA ÇAKAR. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 2009

ŞAHİN, HARUN And Çakar, EDA. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.90, 2009

ŞAHİN, H. And Çakar, E. (2009) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, p.90.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HARUN ŞAHİN And author={EDA ÇAKAR}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, congress name={I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2009}, pages={90} }