T. ALBAYRAK, "Ürün Özelliklerinin Performansı ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki Doğrusal ve Doğrusal Olmayan İlişkinin Karşılaştırılması," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, no.1, pp.17-28, 2015
ALBAYRAK, T. 2015. Ürün Özelliklerinin Performansı ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki Doğrusal ve Doğrusal Olmayan İlişkinin Karşılaştırılması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, no.1 , 17-28.
ALBAYRAK, T., (2015). Ürün Özelliklerinin Performansı ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki Doğrusal ve Doğrusal Olmayan İlişkinin Karşılaştırılması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, no.1, 17-28.
ALBAYRAK, TAHİR. "Ürün Özelliklerinin Performansı ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki Doğrusal ve Doğrusal Olmayan İlişkinin Karşılaştırılması," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, no.1, 17-28, 2015
ALBAYRAK, TAHİR. "Ürün Özelliklerinin Performansı ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki Doğrusal ve Doğrusal Olmayan İlişkinin Karşılaştırılması." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, no.1, pp.17-28, 2015
ALBAYRAK, T. (2015) . "Ürün Özelliklerinin Performansı ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki Doğrusal ve Doğrusal Olmayan İlişkinin Karşılaştırılması." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.26, no.1, pp.17-28.
@article{article, author={TAHİR ALBAYRAK}, title={Ürün Özelliklerinin Performansı ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki Doğrusal ve Doğrusal Olmayan İlişkinin Karşılaştırılması}, journal={Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={17-28} }